Cum dezvoltam continutul optim pentru marketing?

Foloseste continutul potrivit pentru a construi identitatea brandului tau. Ultimii ani, cu bune si rele, ne-au aratat ca firmele au nevoie de carti de vizita digitale. Marketingul modern determina afacerile sa  dezvolte continut de calitate, menit sa puna in valoare produsele si serviciile oferite zi de zi. Din fericire, multe firme apeleaza la specialisti pentru a gestiona continutul pentru diverse canale de marketing.

In ultimii 13 ani, am avut placerea de finaliza proiecte de continut cat mai diverse posibile. De la articole dedicate unor produse inedite pana la brosuri detaliate si continut pentru website-uri dezvoltate de la zero, am invatat cum sa livram cele mai bune texte posibile. A fost o aventura a literelor. Ea ne-a ajutat sa devenim mai creativi decat credeam vreodata. Vrem sa impartim un vis digital. Rezultatele vor urma. Intelegem impreuna audienta si cream continutul potrivit.

Cheia unei bune colaborari intre client si CSC este comunicarea onesta si transparenta. Incurajam discutiile directe si lipsite de „dulcegarii”. Dorim sa livram produse care sa fie apreciate de clienti si mai ales sa-i ajute sa-si atinga obiectivele de marketing. Ionut, CSC

Transparenta. Cum va putem ajuta?

  • 1. Scriem continut: texte, articole, advertoriale, copy pentru newsletter, marketing direct, brosuri, flyere, ghiduri „cum sa”, studii de caz, script pentru clipuri educationale, rapoarte, flyere, social media (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Linkedin), scripturi pentru clipuri video, ghostwriting, podcasts descriptions, intrebari interviuri;
  • 2. Generam idei si strategii de continut;
  • 3. Cream si optimizam continut personalizat;
  • 4. Cream texte optimizate pentru paginile website-ului: homepage, categorii, produse, despre noi, contact, blog;
  • 5. Proiecte inedite: eBooks, Storytelling, idei de carti, sesiuni de analize idei creative (brainstorming)

Administrarea eficienta ale canalelor de continut marketing

Marketingul modern este mai complex decat in trecut, asa ca este important sa aveti la dispozitie specialisti in domeniu sau cel putin, la un mail distanta. Ei stiu cum sa dezvolte o strategie de continut, care sa contureze, intr-un mod atractiv si unic, identitatea brandului. Clientii vor citi articolele, descrierile de produse si servicii prezente pe site-ul vostru si vor decide daca sa acceseze serviciile sau produsele voastre. Asadar, credem ca este important sa aveti texte personalizate, care sa fie diferite fata de cele prezente in website-urile competitorilor.

Intelegeti-va propia identitate, conturati clientela si dezvoltati o strategie de continut orientata catre rezultate. Facem o documentare atenta a cuvintelor cheie din nisa voastra si adaptam textele corespunzator. Identificam cele mai bune oportunitati de continut, pentru a creste natural traficul website-ului.

Procesul de documentare a cuvintelor cheie este esential pentru dezvoltarea continutului de tip text, foto si video al website-ului. Pentru fiecare text dedicat continutului de marketing, se impune o documentare atenta a cuvintelor cheie.

Plan. Strategie. Eficienta in marketing

Crearea unui plan de continut marketing este un prim pas in crearea unui website performant. Motoarele de cautare apreciaza website-urile care raspund corect la nevoile utilizatorilor.

Textele trebuie sa fie optimizate SEO pentru publicarea lor in homepage, pagini de categorii, produse, servicii si blog. De asemenea, continutul de marketing raspunde si la canalele de email, marketing direct, offline si social media.

Canalele de marketing digital pot include: website, newsletter, email marketing, advertoriale, comunicate de presa, texte pentru canale de retele sociale. Utilizatorii raspund pozitiv la texte de calitate, scrise cu dibacie de scriitori experimentati. Un continut dedicat scoate in evidenta avantajele si dezavantajele unui produs/serviciu.

Continut SEO Creativ...numele ne da de gol!

Nu ca cele din fotbal, ci acelea care te duc mai aproape de succes.

Ne specializam in continut creativ pentru diverse canale de marketing. Am invatat in ultimii ani cum sa gestionam relatia cu literele, cu sau fara majuscule. Avem cafeaua aproape si chillout music in fundal, pentru a crea continutul optim pentru businessul vostru. Optimizati imaginea brandului prin intermediul unui continut personalizat.

Asa cum poate ati observat deja, continutul pentru marketing „fura” mult din timp, pe care-l puteti directiona catre alte activitati. Mai mult decat atat, continutul profesionist poate raspunde eficient la cerintele vizitatorilor. Nimeni nu-l ofera gratis si nici nu ar trebui. Aveti nevoie de specialisti interesati sa livreze un set de texte de calitate, care sa se regaseasca cu usurinta in strategia si planul de marketing. In Romania zilelor noastre, clientii sunt online, mai mult ca niciodata. Ei cauta online produse si servicii. Pentru a le atrage atentia, ar fi indicat sa aveti un website intuitiv, optimizat, cu care sa interactioneze fara probleme.

Continutul pentru marketing reflecta cum va intelegeti audienta. Daca stiti cum sa definiti audienta, o sa reusiti sa dezvoltati continutul optim pentru o dezvoltare sanatoasa. Nu orice tip de continut este potrivit. Sunt foarte multe elemente de avut in vedere inainte de a scrie text pentru dezvoltarea unui website. Acelasi lucru poate fi spus despre canalele de marketing standard si de nisa.

Daca credeti ca un website cu 4 – 5 pagini o sa dea randamentul dorit, va inselati. Aveti nevoie de un website cu continut util, interesant si corespunzator industriei, in conformitate cu cele mai recente recomandari SEO. Blogul este o parte integranta a business-ului. El merita o atentie sporita, printr-un blogging profesionist.

Acestea din urma, sunt necesare pentru ca site-ul vostru sa fie clasat, preferabil, de motoarele de cautare pe prima pagina, undeva intre pozitiile 1 si 5. Asa o sa stiti ca produsul si serviciul vostru ajunge la client. Lupta pentru „supravietuire” in lumea motoarelor de cautare este acerba si uneori, chiar necrutatoare. Competitorii o sa faca tot ceea ce pot pentru a ocupa pozitii mai bune decat voi in Google, Bing, Yahoo sau DuckDuckGo.

Care sunt componentele unui Continut dedicat Marketingului?

  • 1. Strategie de Marketing
  • 2. Scriere de continut
  • 3. Continut vizual (foto, video)
  • 4. Canalele de continut marketing
  • 5. Trafic si Conversii
  • 6. Analiza si rapoarte

Pentru a evita locurile nedorite din motoarele de cautare, aveti nevoie de continut proaspat, relevant si util. Vizitatorii trebuie sa vada ca le prioritizati nevoile, prin oferirea de continut adecvat. Daca ei sunt multumiti de ceea ce gasesc pe site-ul vostru, atunci va pot recomanda celor dragi – publicitate gratuita.

Sa nu mai vorbim de faptul ca pot cumpara produsul sau serviciul vostru. Profit, nu-i asa? Sigur suna bine. Asadar, aveti nevoie de content marketing, apelati la serviciile noastre. Putem deveni un partener de incredere in dezvoltarea corecta a blogului si a website-ului.

Vrei sa te ajutam? Contacteaza-ne si cream o poveste digitala profitabila!

Contacteaza-ne